torstai 27. kesäkuuta 2013

Postaustauko.

Postaustauko toivottavasti ohi! Mulla on ihan oikea syy miksi en oo kirjotellut. Koneessa ei toimi enään netti, ja en oo voinut lisätä muiden koneelle kuvia enkä haluais tehdä kuvattomia postauksia. Tästä nyt kuitenkin tulee sellanen. Loma on alkanut vajaa kuukausi sitten, ripari käyty kunnialla läpi, Kalajoen juhannus nähty ja sieltä mukaan lähti armoton krapula ja  ihan mahteja uusia kavereita! Niin ja ensimmäistä kertaa liftattiin Tanjan kans. Mahtava kokemus sekin! Oon tällä hetkellä Tampereella ja huomenna olis tarkotus mennä shoppailemaan ja Pyynikille lenkille jos saan kyydin. Ensviikolla tiedossa tajunnanräjäyttävät pippalot (toivon mukaan...), ja Heinäkuun lopulla hiphop festarit koska Juju!

Mulla on nyt uusi puhelin, Samsung galaxy s3 mini, joten oon tehnyt myös instan ja mua voi seurata nimimerkillä pokemonelli

Uutta tekstiä tulee toivon mukaan piakkoin, pahoittelut tästä kuvattomuudesta mutta instassa on jotain. Teen kyllä joku päivä kuvapostauksen. Ehkä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti