maanantai 15. heinäkuuta 2013

Arjen pieniä iloja.

Kello on 10 yli 9 ja oon valveilla. En oo nukkunu mutta ei väsytä. Ei oikeestaan oo mistään stressiä. Näinki pieni asia kun rauhallinen aamu koira sylissä voi tehdä onnelliseks. Ainut miinus, että maito loppu ja mulla ei oo rahaa, ei siis toista kuppia kahvia. Tuijottaa vaan tietokoneen ruutua ja yrittää saada jotain järkevää tekstiä. Välillä on ihanaa olla vaan ihan itsekseen ja nauttia. Ja yrittää siinä sivussa ihan vaan piruuttaan herätellä kavereita.

Kuvia ei ole tässä koneella, mutta kaikki android puhelimien omistajat, Instagram ja pokemonelli

Muistakaa nauttia arjen pienistä iloista!

4 kommenttia:

  1. Heei, sillo tukari jutussa mainitsit et sulle ois tulossa raviponi. Et oo missää nyt mitää heppajuttuja puhellu, nii tuliko se sulle?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu mulle piti tulla, mut sen ponin omistaja myi sen ponin muutama päivä ennen ku se poni ois pitäny hakee :s

      Poista
    2. eikä D: tuleeko sulle sit joku vaikka koulun alkuu ei oo enään kauan, vai koitatko enää edes ens kesäks mitää ponia hankkia?

      Poista
    3. Ei tuu enää tälle kesälle ponia koska oon persaukinen... :d enskesänä muutan tampereelle joten mulla ei oo mahollisuuksia ottaa kopukkaa ja lisää vastuuta :D

      Poista