maanantai 29. heinäkuuta 2013

vaikka välillä jännittääkin, älä pelkää elämää

Mulla on ollut nyt taas pitkä postaustauko, syynä edelleen tietokoneen uupuminen. Oon aina inhonnut puhelimella postaamista, koska se oli mun edellisellä puhelimella näääääin hidasta. Mutta nyt kun istun autossa kohti Seinäjokea ja mulla ei oo muutakaan tekemistä niin päätin yrittää. Teksti voi olla hevosen kokosta ja sisältää miljoonia kirjotusvirheitä, mutta antakaa anteeks. Kesä on kohta ohi, illat on jo huomattavan pimeitä. Toisaalta oon innoissani koulun alusta, koska edessä ysiluokka ja sitten Tampere, mutta itkua niellen odotan niitä aamuja kun herätyskello huutaa korvan juuressa ja yrittää saada mua ylös sängystä. Muahah, yleensä se kuitenkin joutuu alentumaan viiteen torkutuskertaan niin sitte voidaan harkita.

Synttäreihin enään viikko. Siitä muutama päivä niin otetaan Tanjan kanssa suunnaksi Tampere. Mennään mun siskolle viikonlopuks ja ohjelmassa ainakin särkänniemessä käynti, shoppailua ja ykkösenä..... Kielilävistys molemmille! Käydään laittamassa putka tattoossa, siitä paikasta oon kuullut vaan hyvää. Ootan jo ihan innoissani ja jännityksellä reissua.

Niinjoo ja nyt tulevana viikonloppuna solar sound festarit seinäjoella!

Pahottelen taas tätä kuvattomuutta, mutta ouhelimen netti niin hidas että en saa kuvia ladattu. Teen erikseen postauksen puhelimen kuvista. Eli syy eu ole että en olis kuvannut, oon joka välissä kuvaamassa koska tän puhelimen kamera on sen verran hyvä. Eli malttakaa! :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti